martedì 24 gennaio 2017

MINESTRA DI LINTICCHI - armando carruba -

MINESTRA DI LINTICCHI

Dintra 'na pignata d'acqua, cu pocu sali, lassati ammuddari pi 'na nuttata sana, 600 gr 'i linticchi. Poi cucitili in acqua abbunnanti cu mezza cipudda, 'na tistuzza d'accia, sali e pipi.
Suffrijti dintra 'na pignata 'i crita, mezza cipudda e 'nu spicchiu d'agghia cu tanticchia d'ogghiu e, a culuri giustu, calatici quattru oumadoru pilati. Fattu 'u sucu, jttatici i linticchi sculati e 'nsapuritili pi' deci minuti.
A parti, faciti cociri 400 gr d'attuppateddi, sculatili e juncitili a li linticchi.
Un minutu di cuttura e 'mpiattati cu picurinu o caciucavaddu 'rattatu.

MINESTRA DI LENTICCHIE

Per una notte, lasciare ammollare in acqua poco salata 600 gr di lenticchie, che cuocerete poi in acqua abbondante, con l'aggiunta di mezza cipolla, 1 costa di sedano, sale e pepe. Preparate adesso, in una pentola di coccio, con mezzo bicchiere d'olio, un soffritto di aglio e cipolla, al quale poi aggiungerete 4 pomodori privi di semi e tagliati grossonalmente. Quando questa salsa sarà cotta,  versatevi le lenticchie ben scolate: portate a ebollizione e lasciate cuocere per 10 minuti. A parte, cuocete 400 g di pasta corta e, quando vi parrà al dente, scolatela e versatela nel recipiente con le lenticchie. Lasciate sobbollire per 1 o 2 minuti, quindi togliere la pentola dal fuoco e copritela. Servite la minestra dopo 5 minuti, con pecorino o caciocavallo grattuggiato.

Nessun commento: