domenica 2 ottobre 2016

CUCINA SICILIANA - Armando Carruba -





MINESTRA 'I LINTICCHI
ppi 6 pirsuni

Dintra 'na pignata, cu picca sali, lassati ammuddari pi 'na nuttata sana, 600 gr. di linticchi. Poi cucitili in acqua abbunnanti cu mezza cipudda, 'na tistuzza d'accia, sali e pipi.
Suffrijti dintra 'na pignata di crita, mezza cipudda e 'nu spicchiu d'agghia cu tanticchia di ogghiu e, a culuri giustu, calatici quattru pumarori pilati. Fattu 'u sucu, jttatici i linticchi sculati e 'nsapuritili pi' deci minuti.
A parti, faciti cociri 400 gr. d'attuppateddi, sculatili e juncitili a li linticchi.
Un minutu di cuttura e 'mpiattati cu picurinu o caciucavaddu.

MINESTRA DI LENTICCHIE
per 6 persone

Ingredienti
* 600 gr di lenticchie
* 1 cipolla
* 1 costa di sedano
* sale
* pepe
* olio
* aglio
* 4 pomodori
* 400 gr di pasta corta
* pecorino o caciocavallo

Per una notte, lasciate ammollare in acqua poco salata 600 gr. di lenticchie, che cuocerete poi in acqua abbondante, con l'aggiunta di mezza cipolla, una costa di sedano, sale e pepe.  Preparate adesso in una pentola di coccio, con mezzo bicchiere d'olio, un soffritto di aglio e cipolla, al quale poi aggiungetere 4 pomodori privi di seme e tagliati grossolanamente. Quando questa salsa sarà cotta, versatevi le lenticchie ben scolate: portate ad ebollizione e lasciate cuocere per 10 minuti. A parte, cuocete 400 gr di pasta corta e, quando vi parrà al dente, scolatela e versatela nel recipiente con le lenticchie. Lasciate aobbollire per 1 o 2 minuti, quindi togliete la pentola dal fuoco e copritela. Servite la minestra dopo 5 minuti, con pecorino o caciocavallo grattuggiato.


Nessun commento: