giovedì 22 settembre 2016

CUCINA SICILIANA DI MARE - Armando Carruba -

ORATA 'RRUSTUTA CU CIAURU
'Ngridienti ppi 3 cristiani:
* 1 orata ca pisa chiossai di 1 kg
* 'Na para di ramitti di finocchiu sarvaggiu
* 'N puzzuddu i cipudda
* Mezzu bicchieri di vinu jancu
* 80 gr di burru
* 1 limuni
* 'Na sponza di rìjnu
* sali e spezzi q.b.
Svintrari e nnittati l'orata, lavatila e poi sciucàtila: 'Ntà spacca dda' panza trasiricci pizzudditta 'i cipudda e punti 'i finocchiu sarvaggiu.
'Nton tijaneddu méttiri a sciògghiri 'u burru, poi juncirici mezzu bicchieri di vinu jancu, 'u sucu di menzu limuni, sali e spezzi a piaciri: cu 'sta salsetta ciaurusa cùnniri 'u pisci sirvénnusi di 'na sponza di rìjnu.
Sistimari l'orata supra 'a 'rarigghia cu bràcia ardenti e cucinalla ppi 'na trintina 'i minuti, girannula 'na para 'i voti e cunnénnula o spissu ca salsetta ciaurusa.
ORATA ARROSTITA CON AROMI
Ingredienti per 4 persone:
* 1 orata che pesi più di 1 chilo
* alcuni ramoscelli di finocchio selvatico
* un pezzetto di cipolla
* mezzo bicchiere di vino bianco
* 80 gr di burro
* un limone
* un ciuffo di origano
* sale e pepe q.b.
Sventrare e nettare l'orata, lavarla e poi asciugarla, nell'apertura ventrale introdurre pezzetti di cipolla e cime di finocchietto selvatico.
In un tegamino mettere a fondere il burro, poi aggiungervi mezzo bicchiere di vino bianco, il succo di mezzo limone, sale e pepe a piacere: con questa salsetta di aromi gradevoli spennellare il pesce servendosi di un ciuffo d'origano.
Sistemare l'orata su una graticola posta su brace a fuoco vivo e cuocerla per circa trenta minuti, rivoltandola un paio di volte e spennellandola frequentemente con la salsetta di aromi gradevoli.

armando.carruba@email.it

Nessun commento: