giovedì 22 settembre 2016

'A ME' CANUZZA di Armando Carruba

Eccu ccà! prisentu a me' canuzza
dicitimillu si nun è bidduzza,
tra nuautri c'è 'na bedda 'ntisa
ni cunfidamu sempri ogni cosa.

Appena m'arruspigghiu 'a matina
di lu cafè mi porta 'na tazzina
e poi ppi nun farimi furriari
'ntà 'u tavulu trovu 'u giurnali.

E' 'na canuzza troppu intralligenti
ppi falla cuntenta ci voli nenti
beni mi voli,  sai idda chi fà?
pari c'abbaia ma mi chiama papà!

Armando Carruba (22.9.2016)

LA MIA CAGNOLINA - Eccola qua! presento la mia cagnolina/ ditemi se non è carina/ tra noi c'è una bella intesa/ ci confidiamo sempre ogni cosa/ Appena mi sveglio la mattina/ di caffè mi porta una tazzina/ e poi per non farmi girare a vuoto/ sul tavolo trovo il giornale!/ E' una cagnolina troppo intelligente/ per farla contenta non ci vuole niente/ Mi vuole bene e sai cosa fà?/ sembra che abbaia ma mi chiama papà!




Nessun commento: