sabato 4 giugno 2016

HAI... CHI DULURI ! di Armando Carruba


'Na notti di duluri 'i panza,
vulennu svariari ppi cuscenza,
ca curcatu nun nni puteva cchiù,
mi misi a taliari 'a tivvù.

Furriannu cu lu telecumannu
ca nun si firmava 'n mumentu,
ti jvu propriu a pizzicari
una ca si faceva taliari.

Era nura, senza la vistina,
e si lamintava la mischina
ca vuleva 'na tilifunata
cincu euru alla chiamata!

Chi era pazza a signurina?
o 'mbriaca di prima matina?
Ju macari ca mi sentu mali,
a nuddu vaju ancuitari...

Mi tegnu ppi mia lu duluri,
casu mai... chiamu 'u dutturi!

Armando Carruba (4.6.2016)

HAI ... CHE DOLORE - Una notte di dolore allo stomaco/ volendo non pensarci/ che a letto non potevo stare/ mi son messo a guardate la TV./ Girando con il telecomando/ che non stava fermo un momento/ sono andato proprio a vedere/ una che si faceva guardare/ Era nuda, cioè senza vestiti/ e si lamentava meschinella/ voleva una telefonata/ cinque euro scatto della chiamata/ Ma ch' era pazza la signorina?/ o ubriaca di primo mattino?/ Io anche se mi sento male/ a nessuno disturbo/ mi tengo per me il dolore/ casomai chiamo il dottore! 

Nessun commento: