sabato 4 giugno 2016

CHI MASCULU ! di Armando Carruba



Cammileddu chi t'haju a cuntari,
arsira, quann'é ca m'arritirai
me' mugghieri si stava già spugghiannu
e ju ci dissi: "ma chi 'sta facennu?"

Mi rispusi ccu vuci sensuali
"fammi séntiri fimmina Pasquali!"
- E tu chi facisti amicu miu?
- Ju? Accuntintai 'u so' disìu!

Mi spugghiai dda' testa a li pedi
arricugghìu tutti i robbi mei,
ci dissi a me' mogghi c'aspittava
te ccà 'i 'mmarazzi fimmina lava!

Armando Carruba (4.6.2016)

CHE MASCHIO! - Carmelino che cosa devo raccontarti/ ieri sera, quando mi sono ritirato/ mia moglie si stava già spogliando/ e io gli ho detto "ma cosa stai facendo?" Mi rispose con voce sensuale/ fammi sentire donna Pasquale!/ E tu che hai fatto amico caro?/ Io? ho accontentato il suo desiderio/ Mi sono spogliato dalla testa ai piedi/ ho raccolto tutti i miei vestiti/ e gli ho detto mentre aspettava/ tieni i vestiti donna lava!


Nessun commento: