domenica 25 ottobre 2015

CHI TI CUNTU E CHI TI DICU - Armando Carruba -

Carissimi amici, comu siti? Non nel senso di bere ca haju na siti ca nun vi cuntu e mancu vi dicu, ma nel senso come state??? ci siete arrinisciuti a canciare l'orario? Perchè? Chi fu??? Ah nenti sapiti? Haju 'nu ziu fissatu cche' 'rrologgi, ca quannu si nni jiu in pinzioni s'accattò nu 'rrologgiu ma nu 'rrologgiu che ci ha costato un papuri di euro senza esagerazione parrannu. Stamatina ppi canciari l'orario vinni 'ntì mia, ca sacciu scriviri 'ntò computer. Ora dicu ju, si nun t'ha fidi a canciari l'orario, accattati un detersivu e nu rrologgiu in rialu ci lu trovi sempri. Minchiss che complicatu chistu!!! Ci aggiustu l'orario e mi scappano i secondi.. arricogghiu i secondi e sfasano i pianeti, pigghio i pianeti e mi trovo l'America in Italia e l'Italia in America tanto che Renzi disse: In Italia c'è l'America. ho aggiustato tutto! ... ma quannu mai??? Io medesimo ho aggiustato lo rrologgio ma quantu travagghiu ora ppi marzu ca cancia dacapu vidi si mi trova cchiù!!! 

Bona duminica 

Nessun commento: