domenica 2 agosto 2015

SE JIU FUSSI LU MASCULU di Maria Agrippina Amantia

SE JIU FUSSI LU MASCULU.
Ogni riferimento é puramente casuale, credetemi l'ho scritta un paio d'anni fa!
se jiu fussi lu masculu
e tu fussi l'amuri
ti purtassi ogni sira
nun beddu mazzu di sciuri
si tu fussitu fimmina
e jiu forra u to zitu
forrutu la cosa cchiù
bedda do criatu
se jiu fussi o tò postu
e mi vinissutu vicinu
jiu mi sintissi tronfiu
comu nun re divinu
avissi pi tia sulu
tutti li me carizzi
li vasateddi duci
pi li to biddizzi
tutti li santi jiorna
binidicissi Diu
ca mi desi la fimmina
di lu me disiu
nveci sugnu pi tia
sulu e sempri n'amanti,
bona sulu pi dariti
tanti beddi mumenti
Ma jiu sugnu na fimmina,
e c'haiu nun ciriveddu
anchi se pi tia e spurtusatu
comu nun criveddu
dici si la me vita,
ma nun cuntu mai nenti
quannu sugnu ccu tia
mi sentu trasparenti.
Fai chiddu ca vuoi,
veni quannu vuoi
di chiddu ca mi succedi
nun tinn'importa mai.
Arrivi cca e ti spogghi,
stai cu mia du uri,
t'acchiani li tò causi,
e finiu l'arduri.
Lu sai, chi ti dicu?
Ca ora sugnu stanca.
Pi mia nun si cchiù nuddu,
va duna li to scianca.
maria agrippina amantia

Nessun commento: