venerdì 10 luglio 2015

CARO AMICO TI SCRIVO... armando carruba




Carissimi amici che cosa non vi debbo raccontare!!! Prendendo la zuppa 'i latti e talianno la TV, sempre la stessa notizia, bella ... e ci mancassi! Ovverossia il viaggio del PAPA in Bolivia e il regalo che il presidente Morales ha fatto al papa: il Crocifisso cca' fauci e marteddu. Lui Morales, ha creduto di fare il morales, ma iddu papa Francesco ci dissi franco franco che havi che usa la fauci e marteddu dai tempi dde' canonici i lignu!!! La fauci ppi tagghiari definitivamente tutti i cosi illeciti ca s'hanu a tagghiari ppi viviri onesti e u marteddu ppi chiantari i fondamenti dda' Chiesa ancora cchiu' funnuti!!!
Ma se quest'immagine gira e rigira 'na stanu facennu vidiri 'ntà tutti i salsi e ccu tanti cummenti, nautra immagine nun si vidi cchiù, scumpariù magicamenti dai teleschermi, tranne 'ntà programma di Paolo Del Nebbio o comu si chiana chiddu dda' sira a rete 4. Sunu i clandestini supra 'e scogghi a Ventimiglia, da più di un mese ittati ddà, macari ca si dunanu u cambiu ma 'na jurnata 'ntè scogghi nun ma pozzu immaginari e n'haju fatta malavita.
Iddi strazzati, cche' pantaloncini - giustmenti - e poi si vidunu i politici che dovrebbero - appunto DOVREBBERO - trattare il loro destino, beddi in camicia cravatta, vestito di tutto punto scarpe chiuse con aria confezionata, ca sa stanu palliannu da più di un mese??? Chiddu ci duna a curpa all'autru ca dici ca nun ci c'entra e di conseguenza... A vulemu risolviri sta VERGOGNA? Pirchì a TV nun nni parra cchiu' ??? Chi fu? chi c'è? cchi successi?
Buona jurnata a tutti soprattutto a ddi disgraziati supra 'u scogghiu no ppi farisi u bagnu!

Nessun commento: