domenica 26 aprile 2015

COSI' E' SE VI PARE

Bona duminica a tutti! E semu a jornu 26 - cettu s'aieri n'hamu libberatu da liberazioni oggi semu libberi no? - Libberi (ccu ddu B?) ma quannu mai??? Mi sono allicchittatu 'i tuttu puntu - macari cammisa e cravatta cosa ca mai... Stavo 'sscennu 'u pedi dda' porta quannu 'na vocina nica nica mi fa: UNNI 'STA JENNU ACCUSSI' ALLICCHITTATU??? TUTTU VISTUTU DI CARNI 'NFURNATA... SCARPI CCO' SURCI E CRAVATTA 'A TIRAPETRI AH? (per i non isolani vestito di carne al forno, è quando uno si veste bene come quando si mangiava la carne al forno, per le occasioni, le scarpe col topo per il fatto che quando le scarpe le facevano i calzolai su misura, quand'erano nuove nel camminare producevano il rumore "zio zio" come il verso dei sorci.... e cravatta allo stesso modo della fionda per tirare le pietre.... Quindi mi domanda . dove sto andando. Rispondo educatamente all'inglese: STAJU 'SCENNU CHIFFA' NUN SI PPO' NESCIRI DA 'STA CASAAAA AH???? Almenu dillu, mentri ca nesci ti porti a munnizza, accatti u pani, ti vo' tagghi i capiddi ca pari chiddu dde' beatles, vai.... BASTA 'U CAPIU!!! Na vota ca mi svinturai 'a 'sciri.... mi staju 'a casa...

Nessun commento: