venerdì 13 marzo 2015

POETI SIRACUSANI IN VETRINA - Armando Carruba -

                                    
                                         Tu ppi mia,
                                         ssì troppu bedda
                                         'n ancilu calatu ddò celu
                                         musica divina
                                         ciatu ddo' me' ciatu
                                         arcunè di 'na vita


                                        Tu ppi mia,
                                        ssì 'n sonnu duci
                                        c'addiventa vita
                                        cazzalatummuli
                                        d'amuri sulu amuri
                                        ppi tia e ppi mia

                                        Tu ppi mia
                                         ssì rigina ddo' me' cori
                                         ca joca rirennu
                                        'ntà giostra dda' vita 
                                         rialannu
                                         duci pinzeri...

Tu per me/ sei troppo bella/ un angelo sceso dal cielo/ musica divina/fiato del mio stesso fiato/ arcobaleno della mia vita/ Tu per me/ sei un dolce sogno/ che diventa realtà/ capriole/ d'amore solo amore/ per te e per me/ Tu per me/ sei la regina del mio cuore/ che gioca ridendo/ nella giostra della vita/ regalando/ dolci pensieri.

Nessun commento: