sabato 28 giugno 2014

CANTO DI CARRETTIERE


 
 
 CANTU DI CARRITTERI
   
  
 
 Tira muleddu miu, tira e camina,cu st`aria frisca e duci di la chiana,lu scrusciu di la rota e la catina,ti cantu sta canzuna paisana.Amuri, amuri miu, pi tia cantu,lu cori miu nun mi duna abbentu.Acchiana, cavadduzzu miu,c`avemu tanta strata di fari ancora.Tu si di Chiazzi e iu di Mazzarinu,l`amuri `nni facemu di luntanu,e quannu sugnu, amuri, a tia vicinu,ti cantu e ti sono u marranzanu.Cavaddu curaggiusu e vulinteri,puru supra a luna pozzu acchianari.acchiana ca `dda cc`èla me bedda affacciata.Chistu è lu cantu di lu carritteri,ca nuddu, nuddu si lu po` scurdari.Cantu canzuni di milli maneri,canzuni ca vi fannu `nnammurari.Acchiana, cavadduzzu miu,ca semu arrivati.
 
 
 
 
  
 Traduzione: Canto di carrettiere
 Tira, piccolo mulo mio, tira e camminacon quest`aria fresca e dolce di valle,con il rumore della ruota e della catenati canto questa canzone paesana.Amore, amore mio, per te canto,il mio cuore non mi dà tregua.Sali, cavallino mio,che abbiamo ancora tanta strada da fare.Tu sei di Chiazzi e io di Mazzarino,ci amiamo da lontano,e quando sono, amore, a te vicino,canto per te e suono il maranzano.Cavallo coraggioso e di buona lena,posso salire anche sopra la luna.Sali che lì c`è la mia bella affacciata.Questo è il canto del carrettiere,che nessuno, nessuno può dimenticare.Canto canzoni di tutti i tipi,canzoni che vi fanno innamorare.Sali, cavalluccio mio,che siamo arrivati.

Nessun commento: