mercoledì 26 marzo 2014

Cucina siciliana



MIRRUZZU CA CONZA

'Ngridienti ppi 4 pirsuni:
* 8 filetti di  mirruzzu
* 250 gr di pumaroru pilati
* 'na dicina d'alivi virdi misi 'n sarmòria
* 'na cucchiarata 'i chiàppara
* sali, spezzi, àgghiu, ògghiu, rìjnu. e pipareddu q.b.

Méttiri supra 'u focu 'na cazzarola cu 'na picca d'ògghiu d'aliva e 'nu spicchiu d'àgghiu scacciatu. Appena l'ògghiu s'indora, juncìricci i pumaroru pilati, sali e spezzi. Quannu 'ccumenza a bugghiri, junciricci i filetti 'i mirruzzu e fàrili còciri ppi 'na dicina di minuti, girannuli 'na para 'i voti. Salari e spizziari, juncìricci 'na dicina d'alivi, 'na cucchiarata 'i chiappara e un pipareddu a pizzudditti. Saliari ccu rìjnu e cuntinuari 'a cottura ppi 'n'autra dicina di minuti.

MERLUZZO CON CONDIMENTO

Ingredienti per 4 persone: 8 filetti di merluzzo; 250 gr. di pomodori pelati; una decina d'olive verdi messi in salamoia; una cucchiaiata di capperi; sale, pepe, aglio, olio, origano e peperoncino q.b.

Mettere sul fuoco una casseruola con un pò d'olio d'oliva e uno spicchio d'aglio schiacciato. Appena l'aglio si sarà indorato, aggiungervi i pomodori pelati, sale e pepe. Quando comincia a bollire, aggiungervi i filetti di merluzzo e lasciarli cuocere per circa dieci minuti, girandoli alcune volte. Insaporire di sale e di pepe, aggiungervi una decina d'olive, una cucchiaiata di capperi e un peperoncino sminuzzato. Cospargere d'origano e continuare la cottura per altri dieci minuti.

Nessun commento: